سبد کابل ضد زنگ

سبد کابل ضد زنگ

میدانید که سبد کابل وسیله ای است برای مدیریت کابل ها در حجم بالا اما این همه مزیت آن نیست. این مقاله می خواهم شما را با یک جنبه دیگر سبد کابل یعنی ضد حریق بودن آن آشنا کنم. این که یک عایق حرارتی چه مزایایی دارد و چه کمکی می تواند به پروژه های بزرگ و کوچک کند در ادامه مقاله خواهم گفت. با سیدک همراه باشید.

همانطور که در بالا هم گفته شد معمولا برای مدیریت کابل ها در حجم بالا از سبد کابل استفاده می شود. بنابراین باید پوشش ضد حریق یا عایق حرارتی داشته باشد. تا هنگام آتش سوزی از ایجاد خسارت جلوگیری شود و موجب کاهش خسارت و آتش سوزی شود

ویژگی های سبد کابل ضد زنگ

با توجه به استفاده از سیم فولاد و عملیات گالوانیزاسیون حالا دیگر سینی مش ضد زنگ است و در برابر سرما و باران مقاوم می شود. و سبد کابل را در برابر خوردگی نیز مقاوم می کند. همچنین اگر در برابر نور مستقیم خورشید قرار گیرد هیچ آسیبی شاما حال سبد کابلتان نخواهد شد. و با توجه به ضد زنگ بودنش می توانید از آن در محیط های مرطوب استفاده کنید. مانند مناطق شرجی، پالایشگاه ها و نفت کش ها

ضد حریق بودن سبد کابل

مزایای سبد کابل ضد زنگ

امکان دارد بدلیل کاهش هزینه ها به فکر خرید سبد کابل بی کیفیت باشید. یعنی سبد کابلی خریداری کنید که عملیات ضد زنگ بودن بر روی آن انجام نشده. و این امکان وجود دارد که طی مدتی سبد کابل دچار افت کیفیت شده و دچار زنگ زدگی شود. سبد کابل ضد زنگ از کیفیت بالایی برخوردار است. و پس از مدتی دچار افت کیفیت و زنگ زدگی نخواهد شد. و نیازی به این پیدا نخواهید کرد که هزینه ای کجزا برای تعویض یا تعمیر آن انجام دهید همچنین باعث بهره وری بیشتر پروژه هایتان خواهید داشت. در این راستا با توجه به اینکه شرکت سیدک اولین تولید کننده سبد کابل در ایران است. و کیفیت تولید سبد کابل از جمله مواردی است که به آن توجه دارد. بنابراین اگر قصد خرید سبد کابل ضد زنگ را دارید می توانید از طریق تماس با کارشناسان سیدک اقدام به خرید آن کنید.

قیمت سبد کابل ضد زنگ

با توجه به نوسانات قیمت فلزات و سایر متریال هایی که برای تولید سبد کابل استفاده می شود. نمی توانیم لیست قیمت واحدی را در سایت بنویسیم. بنابراین در صورتی که قصد خرید سبد کابل ضد زنگ را دارید. می توانید از طریق تماس با شماره 02144891126 از قیمت ها مطلع شوید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نوشتهٔ پیشین
ضد حریق بودن سبد کابل
نوشتهٔ بعدی
ایجاد زانوی 90 درجه سبد کابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات اخیر

فهرست
× مشاوره آنلاین