سبد کابل C و G

سبد کابل C و G، دوتا دیگر از محصولات جدید و کاربردی ساخت شرکت صنعتی سیدک است. سبد کابل C و G با طراحی ظاهری نو و ساده و در ابعاد مختلف، یک راه حل عالی برای جایگزینی انواع سینی‌های هدایت کابل و نردبان کابل‌های فلزی و استیل هستند. سبدهای کابلی با جنس‌های فولاد ضدزنگ، فلزی، پلاستیکی و فایبرگلاس ساخته می‌شوند که هریک در مصارف مختلفی کاربرد دارند. کابل کشی در بالای سقف‌های کاذب یا در فضاهای خالی کوچک دیگر با استفاده از سبد کابل C و G تبدیل به امری آسان شده است.

آشنایی با سبد کابل C و G

مشخصات سبد کابل C و G

سبد کابل C و G عمدتا از جنس فولاد ضدزنگ هستند که توسط فناوری جوش نقطه‌ای و جوش دادن سیم‌ها به صورت شبکه‌ای و به صورت سطح مقطع C و G شکل به یکدیگر ساخته می‌شود. این سبدهای کابلی با استفاده از ماشین آلات تولیدی پیشرفته و بهره‌مندی از قالب‌های مختلف در ابعاد و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند.
ضد زنگ بودن فولاد به کار رفته در ساخت سبد کابل C و G شکل قدرت عملکرد آن‌ها را در برابر دمای بالا، مواد رنگرزی، مواد شیمیایی آلی و مواد شیمیایی غیرآلی بسیار بالا برده است. همچنین سبدهای کابلی را می‌توان در دوتیپ مختلف بسته به نیاز، سبد کابل گالوانیزه (با روکش گالوانیزه، جهت انتقال برق و هادی بودن محصول) و یا روکش رنگ الکترو استاتیک (جهت غیرهادی و نارسانا بودن محصول) سفارش دهید.

مزیت‌ های سبد کابل C و G

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • جلوگیری از داغ‌ شدن کابل‌ها
  • قابل‌استفاده در حالت‌های مختلف
  • حل معضل آسیب رسانی حیوانات جونده
  • امکان عیب‌یابی و تعمیر سریع در صورت نیاز
  • وزن کمتر در مقابل مقاومت بالای
  • قابلیت نصب آسان وسریع
  • مدیریت آسان و اصولی کابل‌ها

کاربرد‌ های سبد کابل C و G

تنوع سایز و پوشش‌های آبکاری شده این محصول آن را مناسب‌ترین گزینه مطابق با نیازهای هر پروژه اجرایی مختلف می‌کند. به طور ویژه کاربرد سینی‌های مش یا سبد کابلی C و G، در جایگزینی سینی‌های کابل ورقی در پروژه‌های ساختمانی، تونل‌ها، مترو، مراکز داده، تجهیزات انرژی خورشیدی، مراکز خرید، پارک‌ها، صنایع غذایی، پتروشیمی و…. است.

کاربرد‌ های سبد کابل C و G

نحوه نصب سبد کابل C و G

به طور کلی سبد کابلی C و G را می‌توان همانند سبد کابل استیل بر روی دیوار، سقف و یا زمین نصب کرد. برای نصب این سبدها در هریک از این محل‌ها نیاز به نگهدارنده‌هایی است که بتوانند با نصب در زاویه درست، به طور بهینه وزن سینی‌های کابل را تحمل کنند. نصب صحیح و اصولی سبدهای کابلی سبب می‌شود تا در هر شرایطی سیستم مدیریت کابل از جا در نیامده و سر جای خود ثابت باقی بماند. به همین منظور باید از نگهدارنده‌های مناسب بسته به محل نصب و حجم کابلی که بر روی سینی قرار می‌گیرد استفاده شود. همچنین سبدهای کابلی برای اتصال به یکدیگر نیازمند ابزار و اتصالات خاصی هستند که با نصب صحیح، امنیت و کارایی این سبدها را دو چندان می‌کند.

قیمت خرید سبد کابل C و G

باتوجه به نوسانت ارزی در بازار فلزات و سایر متریال‌های به کار رفته در تولید سبد کابل نمی‌توان قیمت دقیقی برای فروش این محصول در سایت قرار داد. کارشناسان مجموعه ما ضمن ارائه دقیق قیمت‌های به روز سینی مش به شما، پیش از خرید محصل نیز به صورت کاملا رایگان به انتخاب محصول درست باتوجه به نیاز خود شما را راهنمایی خواهند کرد. خرید سبد کابل از گروه صنعتی سیدک بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع سبد های کابل فولادی با کیفیت و بسیار مقرون به صرفه است. برای ارتباط بیشتر و گرفتن مشاوره پیش از خرید می‌توانید با شماره‌های (۰۹۱۲۳۲۶۱۰۷۰، ۴۴۸۹۱۱۲۶-۰۲۱) با ما در ارتباط باشید.

فهرست
× مشاوره آنلاین