سبد کابل استیل

سبد کابل استیل یک روش هوشمندانه و ایمن برای سیستم مدیریت کابل است. در طول سال‌ها سبد کابل سیدک بهترین راه حل‌ها را برای پیمانکاران و مشتریانمان در بخش های مختلف کشور ایجاد کرده است. در این مطلب قصد داریم بگوییم سبد کابل استیل چیست و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟ همچنین سوالات احتمالی شما را درباره اجرا، خرید، قیمت و نحوه بکارگیری سبد کابل استیل پاسخ می‌دهیم.

سبد کابل استیل چیست؟

سبد کابل استیل به مجموعه ای از سیم مفتول های متصل بهم گفته می شود که یک سیستم ساختاری سفت و مستحکم را ایجاد کرده است. استفاده از سبد کابل بسیار مقرون بصرفه است. در سیستم های قدیمی که مدام خراب میشدند و با توجه به پیچیدگی ها هزینه هنگفتی بابت تعمیر پرداخت می شد اما اکنون با توجه به سیستم مدیریت کابل، با توجه به زمان کمی که برای تعمیرات صرف می شود، بنابراین هزینه کمی نیز پرداخت می شود

چرا مدیریت کابل مهم است؟

مدیریت کابل باعث می شود کابل ها در همانجایی که هستند بمانند. اگر کابل ها درست مدیریت و نگهداری نشوند، احتمال ایجاد جرقه و آتش سوزی بیشتر می شود. بنابراین استفاده از سبد کابل استیل این تضمین را می دهد که کابل ها از مناطق پر  رفت و آمد دور باشند و از ایجاد خطرات جلوگیری می شود.

مراحل ساخت سبد کابل استیل

مراحل ساخت سبد کابل استیل

در مرحله اول عملیات جوشکاری سیم مفتول یا سیم استنلس درجه یک انجام می گیرد. و بعد از پایان جوشکاری، شروع به مرحله دوم یعنی آبکاری می کنیم که از نیکل یا نیکل کروم برای آبکاری استفاده می شود. و در پایان ما یک سبد کابل استیل داریم تا در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.

مزایای سبد کابل استیل

  • کابل ها به درستی تهویه می شوند

با توجه به فضای باز و دسترسی بالا این نوع سبد کابل تهویه خوبی انجام می‌شود و حیوانات موزی مثل موش که از محیط های بسته خوششان می‌آید نمی‌توانند به سادگی در سبد کابل حرکت کنند. همچینین دسترسی به آن ساده است و در صورت تجمع گرد و غبار به سادگی می‌توان آن را پاکسازی کرد.

  • هزینه پایین تعمیرات سبد کابل استیل

وزن سبک، طراحی ساده و مدیریت بالای کابل‌ها باعث شده تا تعمیرات کابل ها ساده باشد در نتیجه هزینه تعمیرات نیز کاهش می‌یابد.

  • نصب سریع و راحت

سبد کابل هیچ پیچیدگی ندارد. حتی کسی که هیچ تخصصی در زمینه نصب سبد کابل ندارد نیز می‌تواند با چند ابزار ساده مثل پیچ کشتی و سیم چین که در هر خانه‌ای پیدا می‌شود اقدام به نصب آن کند.

  • وزن به نسبت سبک

وزن سبد کابل نیز با توجه به مواد مصرفی اش سبک است و این کار را برای نصابان و تعمیر کاران آسان می‌کند.

  • طراحی ساده

این محصول طراحی کاملا ساده و دسترسی دارد. بدون هیچ پیچیدگی در ظاهرش و تنها یک نفر به تنهایی قادر است آن را نصب کند .

  • مقاومت بالا در برابر فشار و کشش

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد سبد کابل استیل از سیم مفتول ساخته شده که قابلیت کششی دارد و در برابر فشار زیاد مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد.

  • سادگی تعمیرات

باز هم تکرار می کنم که بدلیل طراحی ساده این محصول و دسترسی بالایی که به تعمییرکاران هنگام کار می دهد تعمییر کابل ها کاری ساده است.

  • مقاوم در برابر زنگ زدگی

این محصول مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد. بنابراین بیشتر برای محیط های مرطوب از آن استفاده می‌شود.

  • داشتن فضای بیشتر

  • جلوگیری از بهم ریختگی

  • امنیت بالا در برابر آتش سوزی

از هر زاویه که نگاه کنیم استفاده از سبد کابل به پروژه شما کمک می کند و سریعترین راه حل برای مدیریت پروژه به حساب می‌آید. با توجه به جنسش، قابلیت استفاده در محیط هایی با رطوبت بالا را دارا می‌باشد. اما اگر می خواهید در محیطی بسته از سبد کابل استفاده کنید، توصیه می کنم از سبد کابل گالوانیزه استفاده کنید.

خرید و قیمت سبد کابل استیل

خرید سبد کابل از گروه صنعتی سیدک بعنوان بزرگترین تولید کننده انواع سبد های کابل فولادی با کیفیت و بسیار مقرون به صرفه است. جهت مشاوره خرید و لیست قیمت سبد کابل استیل کلیک کنید یا با مشاوران ما تماس بگیرید.

تولید کننده سبد کابل استیل

تولید کننده سبد کابل استیل

سیدک بزرگترین و کامل ترین مجموعه تولید کننده سبد کابل استیل در ایران می‌باشد که سبد های کابل مطابق با نیاز مشتریان خود تولید می‌کند. اگر در انتخاب سبد کابل استیل سوالی دارید می‌توانید با کارشناسان مجرب سیدک تماس بگیرید. ما همواره در کنارتان هستیم و پاسخگوی تمام سوالات شما هستیم تا بهترین انتخاب را با توجه به نوع پروژه خود داشته باشید.

جمع بندی

این محصول از طریق جوش دادن سیم های استنلس استیل به یکدیگر و سپس آبکاری آن با نیکل ساخته می‌شود. این سبد برای مدیریت کابل‌ها به شکل مدرن ساخته شده که با توجه تهویه بهتر کابل‌ها، بهره‌وری بهتر و جلوگیری از بهم ریختگی، ضرورت داشتن سبد کابل استیل را نشان می‌دهد.

فهرست
بیشتر
× مشاوره آنلاین