تولید کننده سبد کابل

تولید کننده سبد کابل

شرکت سیدک کامل ترین مجموعه در زمینه تولید سبد کابل ایران می باشد. این شرکت با بهره مندی از توان مهندسین فنی و کارآزموده خود و بکار گیری از آخرین تجهیزات بروز دنیا که بخشی از آنها کاملا اتوماتیک و بخشی نیز نیمه اتوماتیک هستند، سیدک به عنوان اولین تولید کننده سبدکابل شناخته شده است.

این شرکت در زمینه سبد کابل استیل، سبد کابل گاوانیزه سبد کابل رنگی فعالیت دارد.

تولید سبد کابل

در حقیقت تولید سبد کابل در دنیا و حتی ایران، باعث تحول عظیم در صنایع مختلف از جمله در شبکه و مخابرات ایران شده است. برای فهمیدن اینکه سبد کابل چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد می توانید به مقاله سبدکابل بروید. در آنجا کامل درباره این محصول توضیح داده شده است.

اولین تولید کننده سبد کابل

اولین تولید کننده سبد کابل

در نتیجه موفقیت های شرکت سیدک در زمینه های تولید سبد کابل، وزیر ارتباطات جناب آقای جهرمی در جلسه ای که با مدیرعامل شرکت سیدک داشتند فناوری سبد کابل را مورد تایید دانستند و استفاده از سبد کابل را به شرکت ها و سازمان هایی که نیاز به شبکه بندی کابل های مجموعه ای دارند توصیه کردند. و این می تواند گویای کیفیت و سابقه درخشان شرکت سیدک باشد. و به شما اطمینان این را بدهد که پروژه های شما به بهترین نحو ممکن انجام خواهد شد.

ما سبد کابل را در ایران تولید می کنیم

شرکت سیدک اولین تولید کننده سبد کابل

سبد کابلی با استقامت بالا و در ابعاد های مختلف مانند طول، عرض، ارتفاع و ضخامت مطابق با نیاز های مشتریان خود تولید می کنیم. انواع سبد کابل استیل، سبد کابل گالوانیزه، سبد کابل رنگی موجود است. و برای سفارش این محصولات می توانید با کارکنان خوش برخورد و آگاه ما تماس بگیرید. ما آماده ایم تا اطلاعات لازم را جهت بهترین انتخاب در اختیارتان قرار دهیم.

تامین کننده سبد کابل

به طور کلی شرکت سیدک در تامین سبد کابل خود را متعهد می داند. و با کیفیت ترین کار را در زمان نیاز مشتری در اختیارش قرار می دهد. این یک تعهد طولانی مدت به بازار و مشتریانمان است. که برای حفظ کیفیت و یکپارچگی بین خود و مشتریانمان ایجاد می کند.


تامین کننده سبد کابل

تضمین کیفیت در تولید سبد کابل

شرکت سیدک به عنوان تولید کننده سبد کابل بر این باور است که می تواند از طریق تولید محصولات با کیفیت به رشد و شکوفایی دست یابد. از این رو ما در شرکتمان بهترین مهندسین کنترل کیفی را داریم. بنابراین می توانیم این تضمین را به شما بدهیم که تمامی محصولات ما از کیفیت بالایی برخوردارند.

برند هایی که با ما همکاری داشته اند

برای اطمینان بیشترتان نام برند هایی که با آنها همکاری داشته ایم را بریتان بازگو می کنیم. برند هایی چون ایرانسل، ایران خودرو، مبین نت، شرکت داده ورزی سداد، شرکت پگاه، سان استار، رامک، بورس و اوراق بهادار تهران و ده ها شرکت معتبر دیگر که لیستی از آن در پایین موجود است.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نوشتهٔ پیشین
انواع نگهدارنده دیواری سبد کابل
نوشتهٔ بعدی
سبد کابل رنگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات اخیر

فهرست
× مشاوره آنلاین