ایجاد زانوی 90 درجه سبد کابل

زانوی 90 درجه سبد کابل

در بسیاری از پروژه ها مسیرهایی وجود دارد که 90 درجه تغییر مسیر داده اند. بنابراین برای نصب سبد کابل بهترین کار این است که سبد کابل را برش داده و اقدام به ایجاد رانوی 90 درجه کنیم. در این مقاله قصد داریم در رابطه با چگونگی برش و ایجاد زانوی 90 درجه سبد کابل صجبت کنیم. با ما همراه باشید.

برش زانوی 90 درجه سبد کابل

برش زانو 90 درجه سبد کابل ارتباط مستقیم با عرض آن دارد. یعنی هر چقدر عرض بیشتر باشد، برش سیم های مفتول سبد نیز بیشتر میشود. تصویر پایین نشان داده که سبد کابل با عرض های مختلف را چگونه باید برش داد و به و در نهایت پس از متصل کردن اتصالات به شکل زانوی 90 درجه در آورد

زانوی 90 درجه سبد کابل

نصب زاویه 90 درجه سبد کابل

پس از خرید سبد کابل نصابان شرکت سیدک کار نصب سبد کابل را بدون دریافت هزینه و به صورت کاملا رایگان برای مشتریان خود انجام می دهند. بنابراین نیازی به خرید زانوی 90 درجه نیست. زیرا در محل نصب، توسط نصابان سیدک به صورت کامل مونتاژ خواهد شد.

زانوی 90 درجه سید کابل

مزایای ایجاد زانوی 90 درجه سبد کابل

همانطور که بارها در مقالات قبلی گفته شد سبدکابل وسیله ای برای مدیریت کابل هاست. یا این تصور که در قسمتی از پروژه مسیری 90 درجه داریم و باید برایش زاویه 90 درجه ایجاد کنیم. بنابراین مزایای آن را می توان به هدایت کابل ها در مسیر درست، محافظت از سیم ها و زاویه بندی در انواع مسیر ها با زاویه 90 درجه و یا کمتر و بیشتر نام برد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نوشتهٔ پیشین
سبد کابل ضد زنگ
نوشتهٔ بعدی
کاربرد سبد کابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات اخیر

فهرست
× مشاوره آنلاین