برش دادن سبد کابل

برش دادن سبد کابل چگونه است؟

برش دادن سبد کابل یکی از خدمات شرکت سیدک، اولین طراح و تولید کننده سبد کابل در ایران است. شرکت سامان ایده پردازان کاوش، در این مقاله قصد دارد شما را با نحوه برش دادن سبد کابل آشنا کند. برش دادن سبد های کابل با توجه به اینکه بخواهیم چه زاویه‌ای ایجاد کنیم، روش های متفاوتی دارند. در این مقاله نحوه ایجاد زاویه های 30، 45، 60 و 90 درجه را مورد بررسی قرار میدهیم. به ویدیوی زیر توجه کنید:

عملیات گالوانیزاسیون سبد کابل

گالوانیزاسیون به عملیاتی گفته می شود که طی آن روی به عنوان یک پوشش محافظ بر روی فلزات قرار گیرد. معمولا برای حفظ فلز از خطرات و طول عمر بیشتر آن را گالوانیزه می کنند. گالوانیزه کردن فلزات موجب می شود تا فلز دچار خوردگی، زنگ زدن و اکسید شدن نشود. قبل از گالوانیزه کردن، فلز را در محلول اسید سولفوریک قرار میدهند تا سطح رویی اش از زنگ زدگی زدوده شود. و عملیات گالوانیزه کردن فلز بهتر انجام پذیرد.

دو روش برای گالوانیزه کردن فلزات وجود دارد. روش گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم که در ادامه درباره آنها بیشتر توضیح خواهیم داد.

نکات برش دادن سبد کابل

با استفاده از  این اتصالات افقی انحنا دار، قسمت بیرونی سینی مش (سینی کابل) بریده نمی شود. فقط کافیست قسمت پایین و سمت داخلی سینی کابل را ببرید. برای برداشتن یک ردیف 2 اینچی، سیمهای مفتولی را بین دو سیم عرضی ، در پایین و داخل خم برش دهید. هنگام برداشتن ردیف بیش از 2 اینچ، برای حذف هر ردیف اضافی یک سیم عرضی برداشته می شود. هنگامی که تعداد مناسب ردیف ها برداشته شد ، سیم های داخلی با هم جمع شده و با استفاده از یک گیره اتصال دهنده به هم متصل می شوند. مرحله بعدی کار بر روی اتصالات است.

برای خمشهای افقی بدون شعاع ، کافی است یک طرف آن را از سیم سینی کابل مجاور برش دهید و یک سینی را روی دیگری قرار دهید تا بتوان آنها را با استفاده از کیت اتصال انعطاف پذیر متصل کرد

سینی ها باید از گوشه های قطعه عمود برداشته شوند. سه راهی ها و صلیب های افقی هنگام ایجاد سه راهی یا کراس ، ممکن است عمود بر روی عضو مستقیم قرار بگیرد. در این حالت ، یک بلوک جانبی از تمام گوشه های متقاطع برداشته می شود ، به طوری که اتصال سه راهی می تواند یک گوشه انحنا دار تشکیل دهد.

اگر عضو عمود همپوشانی داشته باشد ، یک مربع در پایین ، سپس دو بخش باید از گوشه های قطعه عمود برداشته شود. خمش های عمودی با برش سیم های سینی کابل سمت بالا و خم شدن سبد سیم و مش به بالا یا پایین ایجاد می شود.

این ها نکاتی راجع به برش دادن سبد کابل بود که در ادامه مقالات و در مقایسه ی سبد کابل با سینی های کابل بسیار به چشم خواهد آمند. شما میتوانید جهت مشاوره و اطلاعات جامع تر به منظور ثبت پروژه با شرکت سیدک تماس بگیرید.

برش دادن سبد کابل با زاویه ی 90 درجه ای

مثال سمت راست ، الگوی برش را نشان می دهد که برای ایجاد خم 90 درجه در سینی کابل 12 اینچی استفاده می شود. برای ایجاد خم شعاع دار ، فقط یک ردیف را در میان بخشهایی که بریده می شوند بگذارید.

سبد کابل برش 90 درجه

برش دادن سبد کابل با زاویه ی 60 درجه ای

مثال سمت راست الگوی برشی را نشان می دهد که برای ایجاد یک خم 60 درجه در سیم سینی کابل 12 اینچی استفاده می شود. برای ایجاد خم شعاع دار، فقط یک ردیف را در بین بخشهایی که بریده می شوند بگذارید.

برش 60 درجه در سبد کابل

برش دادن سبد کابل با زاویه ی 45 درجه ای

مثال سمت راست الگوی برشی را نشان می دهد که برای ایجاد یک خم 45 درجه در سینی کابل 12 اینچی استفاده می شود.

برش دادن سبد کابل 45 درجه

برش دادن سبد کابل با زاویه ی 30 درجه ای

مثال سمت راست الگوی برشی را نشان می دهد که برای ایجاد خم 30 درجه در سیم سینی کابل Wide Cable 12 “استفاده می شود. برای ایجاد خم شعاع دار، فقط یک ردیف را در بین بخشهایی که بریده می شوند بگذارید.

برش دادن سبد کابل 30 درجه
فهرست
× مشاوره آنلاین