آموزش نصب سبد کابل زیر میزی

آموزش نصب سبد کابل زیر میزی

خیلی از کارمندان یا کسانی که در منازلشان میز کامپیوتر دارند بخاطر انبوه سیم ها، آداپتور و مودم زیر میزشان کلافه می شوند. بنابراین راه برای جلوگیری از این بهم ریختگی استفاده از سبد کابل زیر میزی است. بهترین وسیله برای مرتب کردن زیر میز کامپیوتر، سبد کابل زیر میزی است. ما در این مقاله قصد داریم درباره سبد کابل رومیزی کمی صحبت کنیم و نحوه نصب آن را نیز آموزش دهیم. با سیدک همراه باشید.

سبد کابل زیر میزی

سبد کابل زیر میزی وسیله ای است که از آن برای هدایت کابل، مودم و آداپتور به پشت میز کامپیوتر در منازل، ادارات یا سازمان های دولتی و خصوصی استفاده می شود. بعد از نصب سبد کابل تمامی تجهیزات مربوط به کامپیوتر که در زیر میز قرار می گرفتند، را می توانید درون سبد کابل قرار دهید. این کار باعث نظم و انسجام بخشیدن به فضای کاری و محل زندگیتان می شود. توجه داشته باشید که سبد کابل زیر میزی از نظر ظاهری کمی با سبد کابلی که برای کابل کشی و اتصالات ساختمانی مورد استفاده قرار میگیرد متفادت است. اگر دوست دارید اطلاعات بیشتری در رابطه با سبد کابل داشته باشید می توانید روی لینک سبد کابل کلیک کنید.

سبد کابل زیر میزی

مزایای سبد کابل زیر میزی

  • جلوگیری از بهم ریختگی زیر میز (به محیط نظم و انسجام بیشتری می بخشد)
  • طراحی خاص و مدرن سبد کابل زیر میزی
  • جهت نگهداری از انواع مودم، محافظ و کابل مورد استفاده قرار می گیرد
  • امکان نصب زیر یا پشت میز در این مدل وجود دارد
  • نصب آسان سبد کابل زیر میزی

آموزش نصب سبد کابل زیر میزی

  • ابتدا کل کابل ها را از کامپیوترتان جدا کنید، سپس سیم ها و کامپیوتر را از میز دور کنید تا دورتان خلوت و مناسب کار کردن باشد. اگر میز به دیوار چسبیده بود آنقدری که بتوانید به راحتی سبد کابل  را نصب کنید آن را جلو بکشید. و سبد کابل را جای مناسب قرار دهید. و با استفاده از یک ماژیک یا خودکار جایی که باید با دریل سوراخ کنید را علامت گذاری کنید. آنگاه سبد کابل را کنار بگذارید و با استفاده از دریل (مته برقی) جایی که علامت گذاری کردید را سوراخ کنید. سپس با استفاده از اتصالاتی که در بسته بندی موجود بود سبد کابل زیر میزی را با میزتان فیکس کنید.در اینجا کارتان تمام می شود و تنها کافیست میز کامپیوترتان را سرجایش برگردانید. و سیستمتان را راه اندازی کنید. و کلیه سیم ها، مودم، آداپتور و متعلقات سیستم تان را درون سبد کابل قرار دهید. هم اکنون اتاقتان به کلی تغییر کرده و از حالت بهم ریختیگی خارج شده، در انتهای این مقاله فیلم آموزش نصب سبد کابل رومیزی را برایتان قرار می دهم تا بهتر متوجه گفته هایم شوید. اگر مشکلی در نصب سبد کابل زیر میزی داشتید برایم کامنت بگذارید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نوشتهٔ پیشین
انعطاف سبد کابل
نوشتهٔ بعدی
ضد حریق بودن سبد کابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات اخیر

فهرست
× مشاوره آنلاین