انعطاف سبد کابل

انعطاف سبد کابل

همانطور که قبلا گفته شد سبد کابل یک وسیله برای مدیریت و سازمان دهی کابل هاست. و ساخته شده از سیم مفتول می باشد. و از انواع آن می توان سبد کابل زنگی، استیل و گالوانیزه را نام برد. استفاده از سیم مفتول در ساخت سبد کابل باعث باعث شده تا این محصول انعطاف بالایی داشته باشد. سبد کابل را می توان با استفاده از ابزار های ساده برش داد و با توجه به اینکه سبد کابل از سیم مفتول ساخته شده و ظاهر مشبکی دارد، بسیار منعطف است می توانید آن را متناسب با محیط پروژتان شکل دهید. البته لازم به ذکر است که بگوییم با وجود انعطاف بالای سبد کابل این محصول در برابر فشارداخلی و خارجی و کشش استحکام بالایی دارد.

انواع ابزار برای برش داد سبد کابل

همانطور که در بالا گفته شد سبد کابل بسیار منعطف است و به سادگی می توان آن را برش داد. در اینجا به برخی از ابزار هایی که می توان از آن برای برش سبد کابل استفاده کرد اشاره می کنیم.

  • سیم چین

حتما تاکنون حداقل یک بار اسم سیم چین را شنیده اید. با این ابزار به سادگی میتوان سبد کابل را برش داد.

  • قیچی وسط تیز

یکی از رایج ترین ابزار های برش سیم مفتول وسط تیز است که دارای دو تیغه تیز می باشد. با استفاده از این ابزار به راحتی می توان سیم های مفتول با هر ضخامتی را برش داد.

  • قیچی کف چین

از کف چین تنها برای سطوح صاف می توان استفاده کرد. و دارای یک لبه تیز است.

  • قیچی زاویه دار

این نوع از قیچی تیغه های زاویه دار دارد. با استفاده از این قیچی می توان در مکان هایی که امکان دسترسی مشکل است استفاده کرد.

  • قیچی رومیزی

این مدل از نامش هم پیداست که مناسب کارگاه ها می باشد و باید در جایی ثابت باشد. این مدل بر روی میز نصب می شود تا با کمترین میزان خستگی و فشار برش را ایجاد کنید.

انعطاف سبد کابل در پروژه های تاسیساتی

در پروژه های تاسیساتی برای انتقال لوله ها نیاز به انعطاف بالایی وجود دارد که به انعطاف بالایی نیاز است. سبد کابل می تواند این انعطاف را تامین کند و قابلیت این را دارد که به راحتی مسیرسازی کند. شرکت سیدک تولید کننده سبد کابل با بهترین و مرغوب ترین متریال است. برای خرید این محصول می توانید از طریق تماس با کارشناسان سیدک اقدام به خرید آن کنید.

قصد دارم در ویدیو کاملا گفته هایم را نشانتان دهم. بنابراین با دقت آن را مشادهده کنید تا از انعطاف سبد کابل اطمینان حاصل کنید. در این ویدیو سادگی در برش سبد کابل را نیز به خوبی مشاهده خواهید کرد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
نوشتهٔ پیشین
سبد کابل رنگی
نوشتهٔ بعدی
آموزش نصب سبد کابل زیر میزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مقالات اخیر

فهرست
× مشاوره آنلاین